luni, 12 octombrie 2009

fericirea exista?

Nu am dormit mai toata noaptea. Iar ieri nu am mancat nimic mai toata ziua.
As vrea sa inteleg ce se petrece cu mine?!Ce mi-ar reda zambetul?Ce m-ar face fericita?
Asta daca ar exista cu adevarat fericirea.Si totusi, ce e fericirea?Exista sau e doar o stare de moment?
Eu cred ca fericirea e doar o iluzie in care noi muritorii tindem sa credem.De multe ori asociem fericirea cu iubirea asta ptr ca atunci cand facem dragoste si ajungem la extaz creierul secreta un hormon care ne da o stare de euforie de bine care dureaza cateva secunde.Aceasta stare o poti resimti si cand gusti din mancarea preferata sau ai o mare implinire.Pacat ca starea de plutire dureaza doar cateva secunde.Sa fie oare aceasta durata fericirii?cred ca fiecare dintre noi avem vise neimplinite si implinirea lor ar insemna fericirea.Dar o data implinite visele tindem sa vrem mai mult sa visam mai sus.
Pana la urma exista o reteta a fericirii?O sa-i aflu vreo data ingredientele?
Uff !!Cred ca am scris numai aberatii filozofice ale unui om stresat!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

FERICIREA EXISTA, DOAR TREBUIE SA-TI DESCHIZI INIMA SI SA NU TE MAI GANDESTI CA DOAR O PARTIDA DE DRAGOSTE ITI VA ADUCE FERICIREA.. ASA CA FII MAI OPTIMISTA CA FERICIRE EXISTA, DACA NU AR EXISTA NU AR MAI FI BARBATUL SI FEMEIA PE PAMANT.........

pisyblond spunea...

cand m-am referit la fericire nu m-am referit ca o partida de dragoste imi v-a aduce fericirea imi pare rau ca am fost inteleasa gresit,eu am spus ca eliberam acelasi hormon ori de cate ori avem parte de ceva placut si ca senzatia seamana,nu are nici o legatura ceia ce ai spus tu cu ce am zis eu.am vorbit in alti termeni si i-am dat fericirii un sens mai filozofic,incearca sa citesti totul in profunzime si vei intelege poate cu adevarat ce am vrut sa spun.

Anonim spunea...

Ce se dezbate p-aici? M-am pierdut in amanunte !! :-))