marți, 18 ianuarie 2011

de la lume adunate

Pentru inceput, vreau sa multumesc tuturor celor care m-ati porcait si m-ati injurat pe blogul lui Radu in special lui, ptr postarea care mi-a dedicat-o in exclusivitate.
Nu am fost in viata mea mai analizata  de atatea persoane :2500 de indivizi intr-o singura zi ptr ca de' romanul e amator de circ si scandal si cum in spatele monitorului nu-ti vede nimeni mecla poti fi cine vrei tu ,evident e asa usor sa te crezi destept fara ca macar sa te fi uitat niciodata la tine!Daca tot ea e subiectul, nimeni nu o sa ma observe pe mine daca sunt analfabet, daca fac mai multe greseli decat ea sau daca am o mecla naspa, hai sa ma bag si eu in seama daca tot e coada acilea tre' sa stau si eu!
Cand m-am vazut pe blogul lui deja mi-am dat seama ca o sa fiu vedeta peste noapte, dar am citit nivelul fiecaruia si nu m-a afectat,asa mult.
Daca tot va fute grija de viata mea, pot sa va spun ca am fost o fata amarata care a crescut fara mama si chiar daca viata nu a fost asa roz cum e culoarea blogului meu, eu am mers mai departe cu bune si rele. Si ca multe lesinate dupa Radu, cred ca ar vrea ca la aproape 30 de ani pe care ii am, sa arate la fel de tinere ca mine, asa cu defectele insusite de voi. Iar multi analfabeti ar vrea sa scrie macar 20 % la fel de bine cum scriu eu,ptr ca la prima vedere daca v-ati reciti blogurile sau ineptiile pe care le scrieti aveti de 1000 de ori mai multe greseli decat mine, care stau prost cu rabdarea si nu vad ce mari catasrofe gramaticale fac in comparatie cu altii. Nu ma dau perfecta, nici nu sunt, nici nu vreau,nu ma cred frumoasa, nici macar desteapta. Totul a fost doar o gluma ca sa testez reactiile lui Radu, care probabil se considera un om de caracter. Asa testezi  nivelul omului, enervandu-l.
Se pare ca am facut-o reciproc, fiecare pe stilul sau...

5 comentarii:

Mazgaleli spunea...

Uhm, nici nu stiu cu ce sa incep...
Stau si ma gandesc la cat de cretin e acel Radu, si gasca lui de lingai in cur... Au incercat cu tot inadinsul sa'ti gaseasca defecte... Eu, n'am reusit sa gasesc absolut nici unul. si mi'au fost de ajuns cele 15 min vorbite cu tine, pentru a descoperi o mica parte din tine. O parte frumoasa. Iti urez succes in tot ceea ce faci pe viitor! Friendly, Iulian

Dragos spunea...

Ei, iata, draga pisyblond...
ai absolvit, magna cum laude, cursul de Ticalosie.
Nu ti-as fi dorit...

MonicaLuana spunea...

Esti funny, dar pentru aia 30 de ani pe care spui ca ii ai, ai o gura cam "spurcata" :)

Roby spunea...

Ce-ar fi sa iti tii gura data viitoare?:D
Nu ca as fi vreun zeu sa imi iei sfatul in considerare...zic si eu asa,ca prostu`...

Anonim spunea...

draga mea, nu pot sa spun ca esti cea mai inteligenta tipa din lume, dar sunt sigura ca Radu e genul de gagiu care sta cu laptopu pe WC, deschis bineinteles pe pagina lui favorita, Pitici Gratis! Va dati seama ca omul numara "comentariile voastre retardate" mai des decat numara oi noaptea, inainte sa adoarma. va dati seama ca isi da la laba daca nu zilnic, atunci din ora in ora, citindu-si blogu...se slobozeste pe cuvinte. eu i-am inteles devotamentul fata de blog, vrea sa lase ceva in urma, un testament scarbos presarat colo si colo cu vagi urme de constiinta.el e genul Fuego...genul "spoit pe faianta".
Tie, blondy iti urez bafta in descifrarea instructiunilor de folosire a placii de intins paru' si bafta la...barbati! :)