duminică, 23 ianuarie 2011

Pitzipoanca blonda


‘’Sunt pitzipoanca ,inca,de inainte de a se fi inventat termenul’’
Biblografie analizata in profunzime
Cand aveam doar 2 luni,mama mi-a pus o caciulita pe cap si mi-a dat oglinda.Eram foarte mandra cand ma priveam in ea.
Pe la 3-4 anisori,ajunsesem sa ma uit cam des in oglinda incat bunicii mei au aruncat cam toate oglinziile din casa.
In adolescenta, imi petreceam cam 12 ore,doar privindu-ma in oglinda,imi admiram, fiecare parte a corpului, incat ajunsesem ,sa ma indragostesc singura de mine.
Relatiile cu baietii
Cand intalneam ,un baiat,il vedeam de departe,ma uitam la el si nu stiam ce sa fac sa-l salut,sau sa-l la sa-l  las sa ma salute , el ptr ca nu indrazneam si cand el imi zicea in sfarsit  salut  ma inroseam toata zicand in gandul meu:’’ wow’’ m-a salutat!



Moda
Mama mea vitrega,imi cumpara ,numai fundite si rochite roz asortate,cu margelute tot roz incat fetele ma poreclisera :rozbonbon cu margrlute.Ca aspect fizic,eram cam durdulie asa ,incat fratele meu vitreg ajunse sa-mi zica: butoias sau dopulet.Foarte frustrata ,ajunsesem sa numai mananc cu zilele,decat sambata si dumineca ptr ca atunci erau parintii acasa.M-am  pus pe cantar si aveam fix 35 de kg dar, in oglinda,ma vedeam tot grasa chiar mai grasa decat un butoias.
Cultura
Avand in vedere ,ca in copilarie ,bunicii imi aruncasera, mai toate oglinziile din casa,tata ca sa nu ma plictisesc,imi aducea sacose de carti, si apoi ,ma punea sa le scriu esenta, analizata in profunzime.Cand am ajuns mai mare am observant ca daca ,esti tocilar nu prea te baga nimeni in seama si asa ,am trecut in extrema cealalta.La inceput eram foarte contrariata,le corectam orice greseala gramaticala, dar devenisem  antipatica si am inceput, sa le copii stilul in asa fel incat uitaseam de tot gramatica, mi-au ramas doar cateva ramasite vagi.
Prima mea iubire
Eram in clasa I,si imi placea la nebunie un tip,drept urmare,la inceput m-a luat la baie sa ma gadile,mai tarziu s-a mutat chiar si in banca cu mine.Dupa cateva zile,am inceput sa ne batem,si asa am continuuat aproape in fiecare zi.Era cel mai bun din clasa si asta si asta ma ranea teribil,trebuia sa fiu mai sus, ori cel putin de nivelul lui.
Stateam in fieacare zi si invatam,incat ajunsesem la inceput la nivelul lui ,si peste cateva clipe peste,dar vraja nu a tinut la fel.Fiecare zi,la scoala era o provocare,ne bateam,ne suceam mainiile si trebuiam sa ne demonstram care e cel mai bun ...Asa am continuuat,pana in clasa a-IV-a,cand a venit o alta colega noua in clasa,care probabil il placea si practic ajunsese mai sus decat mine.
Cum eu ma simteam inselata,nu am luptat si am renuntat,dar m-am mutat in banca cu ea si am stat 3 ani,timp in care ne certam zi de zi, pentru ca ,ea nu vroia sa-mi de-a caietul sa copiez.Il deadea la toti prostii numai mie nu.Lucru care ,m-a facut sa revin la vechea mea ocupatie: oglinda.
La gimnaziu invatam doar ca sa trec clasa, pentru ca la fiecare sfarsit de an scolar ,bunicul imi zicea:’’ai trecut clasa?’’ eu ii raspundeam ca da,si apoi ma felicita zambind fericit spunand:’’bravo bunicule’’Doar la2 obiecte , aveam note maxime:romana si engleza.Insa uram teribil gramatica ptr ca ma asociasem in extrema cealalta.
Cand am ajuns la liceu,am dat la filologie limbi straine,dar fiindca eram rebela,chiulangioaica inraita si foarte tupeista profa de engleza m-a lasat corigenta.La literatura romana,aveam doar note mari,insa ca sa faci o medie,trebuie adunata si cu gramatica.Asadar ,oscilam intre 6 si 8 cam tot liceul.
Dupa terminarea liceului,fana inraita a filmului ‘’Ally Mc Beal ‘’si impresionata, de felul in care ea presta ca avocata,m-am gandit sa dau la drept.Tata, foarte mandru de alegerea mea m-a incurajat:’’pune mana si invata’’ ! imi repeta asta, zi de zi .nici nu ma lasa sa ies din casa.Eu nu deschideam nici o carte,dormeam cu cartea in brate,incat dadeam senzatia ca citeam nonstop.La primele examene,am stat toata noaptea sa fac fituici pana dimineata si cand am iesit pe usa,tata mi-a zis:’’vezi sa nu copii,scrii ce stii! Doamne freste ,tata,cum sa fac asta! Insa eu copiasem tot dupa fituici si am luat numai 9 si 10.
Anii au trecut,si am ajuns sa dau liceenta.Am facut acelasi lucru inainte am xeroxat cartiile in varianta minuscula, insa, m-au prins si mi-au confiscat toata munca.Am scris tot ce am stiut in foi cu liniute,amintiri vagi.Cand s-au afisat rezultatele ma asteptam la macar un 7,dar am luat doar un 3.
La putin timp dupa,m-am uitat la filmul ‘’Blonda de la drept’’ film care m-a impresionat.Am dat dinnou liceenta,dar inainte de examen,am inceput sa recuperez materia ,si la scris am luat un amarat de 5.Lucrarea de liceenta,am invatat-o intr-o singura noapte si am luat 9.Asadar,am obtinut in total media 7.
Cariera
In adolescenta,tineam jurnal,imi placea sa scriu in el aproape in fiecare zi,cand am terminat liceul m-am gandit sa fac ceva cu talentul asta.M-am dus la ,,Monitorul de Vrancea la un interviu.Seara avusem grija sa-mi fac parul si mai platinat si m-am imbracat cu o fusta scurta rau.Am fost pe loc acceptata,dar ptr inceput trebuia sa merg pe teren cu colegul meu Dan.Cum nu stiam sa scriu la tastatura,il puneam pe el sa scrie in locul meu tot ce gandeam si la final se semna el.Nu prea stiam cum stateau treburile pe acolo,tot ce faceam eu in fiecare zi, era sa ma machiez strident ,sa-mi pun o fustita stramta si sa merg pe teren in primarii si spitale iar cand ajungeam in redactie,trebuia sa redau notitele in cuvinte. Iar ,Dan se pricepea de minune sa tasteze tot ce-i dictam eu;Dar ptr ca paream un copil subdezvoltat cu aparente de femeie,nimeni nu ma lua in serios si credeau ca sunt creatiile lui.Ranita in orgoliu am plecat.La fix o saptamana l-am intalnit pe Dan.Iesisem cu o prietena sa beau un suc, si a venit la masa,mi-a adus meniul.Am remarcat socata,cat de bine ii statea in costumul de chelner.
Anii au trecut,cu repeziciune,si dupa ce am terminat facultatea nemaisuportand sa fiu tiunta in casa,de tata vrand sa ies, mai mult in lume, si, sa scap de acasa,m-am hotarat sa fac un master,si am ales Galatiul.De data asta ,chiar citeam fascinata tot ce tinea de materia Stiinte Penale,dar obiectul preferat era :Criminalistica.
In tot acest timp ,mi-am amintit de visul din adolescent:jurnalistica.M-am dus la un interviu ptr o revista de pamflet.Redactorul ,era foarte arogant.M-a lasat sa-l astept in birou,cam circa o ora,si a stat doar 10 minute de vorba cu mine,spunandu-mi sa scriu ceva si sa aduc materialul a doua zi.Inainte de a ajunge la redactie,m-am gandit sa ma aranjez:mi-am pus cativa fluturasi in par,o pereche de blugi ,o pufoaica rosie si in picioare niste tenisi roz.Cand m-a vazut ,a luat foiile si le-a inrosit de corecturi gramaticale.Apoi ma intreaba :’’ce facultate ai terminat ?Jurnalistica?’’la care eu am raspuns:Dreptul.A ramas cateva secunde mut.Si apoi ,ma intreaba:’’de unde, pana unde ,inclinatia asta, ca,nu inteleg?’’ Am terminat Filologia ,raspunsei eu!’’A ,acuma  inteleg de unde atatea floricele in texte! Ce pot sa-ti spun este ,ca esti ok,insa ai o foarte mare problema:Gramatica.O sa-ti dau o carte de gramatica,sa te mai documentezi,ca e pacat de tine!o sa te trimit,pe teren, la tribunal,ptr ca ai terminat drept.Si ,o, sa scrii numai pe domeniul asta,dar,trebuie sa-ti schimbi tinuta.Sa te imbraci,ca o femeie,nu ca un tractorist,ca altfel ,nu ai credibilitate! Totusi intrii,intr-o institutie publica! Si ,ca sa-ti formezi stilul iti recomand sa iei toate numerele revistei:Academia Catavencu.Maine pe la 4 sa vii la redactie,ca te trimit pe teren!’’
Zis si facut.Pe la 4 cand ma vede imi zice:Afara cam picura ,asa ca mi-e mila de pantofii tai.mai bine du-te acasa ,si vino maine la aceeasi ora.’’Ziua urmatoare, m-am dus si m-a trimis la o conferinta de presa, la un partid local.Cand am iesit de acolo,am aflat de la colegi,ca, salariul e foarte mic si ca te tine mult in proba ,deabia dupa o perioada de timp ,ai articole publicate iar seful ,in viziunea lor era insuportabil de arogant.Ajunsa acasa,m-am gandit ca pierd timpul degeaba,nu o sa am bani sa ma intretin  si nu m-am mai dus.
Dupa cateva zile, aparuse revista, ptr ca era tiraj saptamanal.Am fost foarte mirata:ambele articole imi fusese publicate.Imi doream, atat de mult ,sa ma intorc,dar, imi era rusine, ptr ca lipsisem,nu ofeream seriozitate si in plus era si stresul financiar, care de fapt cred ca era principalul motiv.

2 comentarii:

Diana spunea...

du-te in pizda ma-tii si tu si radu.se vede de la o posta ca incearca sa te promoveze sunteti niste cacati sinistrii amandoi.galateni imputiti.asta este modul lui de a-ti multumi ca te-a futut?promovare prin scandal ieftin.
PS.schimba tema scarba mica ca futi ochii vizitatorilor cu rozul tau gay!

pisyblond spunea...

sa-i pupi in cur pe galatenii aia imputiti,lingea-mi-ai rozul!