luni, 12 octombrie 2009

jurnal virtual

Heloo it is my to looking for?Asa mi-am inceput primul meu jurnal din viata mea.Aveam doar 16 ani pe atunci si am tot continuuat sa ma confesez prietenului meu jurnalul pana la 20 de ani.
Pe atunci se numea jurnal intim acum se numeste blog.Atunci imi spuneam ca o sa raman adolescenta in eternitate....anii au trecut insa cu repeziciune si iata-ma ajunsa la 27 de ani incercand probabil s-o regasesc pe fetita de odinioara adolescenta visatoare care s-a pierdut undeva in farame uitate de vreme.
Cateodata am senzatia ca am regasit-o dar o pierd dinnou...Mi-e atat de dor de ea!
Totusi o parte din ea inca a ramas.Sunt aproape la fel de alintata ,rebela,deschisa ,copilaroasa.
Ce s-a pierdut?Nu stiu nici eu sigur, dar numai e la fel.Poate inocenta,poate optimismul nu mai e la fel.In schimb am adaugat un pic din perversiunea feminina lucru pe care atunci il uram.Am trcut prin prea multe si poate de aceea,dar am infruntat totul si am devenit mai puternica,mai increzatoare.
Uitandu-ma in urma le consider evolutii si totusi de ce imi e dor de ea?De adolescenta de alta data...Probabil cand voi reusi sa o regasesc voi afla raspunsul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Adolescenţa este considerată vârstă de aur, a marilor realizări, vârsta marilor elanuri, integrării sociale, vârsta participării la progresul social dar şi ingrată, a crizelor, anxietăţii, nesiguranţei, insatisfacţiei, contestaţiei, marginalităţii, subculturii, vârsta dramei, cu tot ce are ea ca strălucire, dar şi artificiu.Multi au incercat sa gaseasca o definitie adolescentei, dar numai cei ce traiesc, in prezent, aceasta perioada pot spune k e cea mai frumoasa, dar si cea mai grea, deoarece t afli intr-o continua schimbare.doar in acesti ani si stare de spirit ai puterea sa plutesti si ai puterea sa pendulezi intre cer si pamant. sfat: BUCURATE De ACEASTA PERIOADA!