joi, 10 februarie 2011

APEL UMANITAR CATRE RADU

                                                                           Draga Radu




Stiu ca, ma dispretuiesti,ca sunt antipatica,ca ma confunzi cu desenele animate pe care tu le vedeai in copilarie,dar nu sunt atat de sensibila,asa ca,nu pun la suflet.Astept,sa-mi dovedesti,ca tu ai suflet,si sa imi ajuti prietena disperata,care vrea sa se sinucida daca nu te fute macar o data.Sincer,n-o inteleg,si nici nu vreau,ptr ca in conceptia ei,tu esti barbatul ideal! Tot ce a visat ea vreodata ca i-ar putea darui un mascul!Am incercat,toate posibilitatile sa i te scot din minte,i-am cumparat chiar si un vibrator,asa mititel si subtirel ca tine.Iarta-ma l-am luat de culoare roz nu m-am putut abtine trebuia sa imi pun si eu amprenta cumva.la inceput a fost foarte incantata de el,ba chiar ti-a scris si numele pe el,se inchidea ore intregi in baie,probabil isi imagina ca tu esti ala!Dar pana la urma,a zis ca,ea te vrea live,daca nu, ea se sinucide!Asa ca te rog,vino urgent in Londra!Iti trimit bilet de avion,nu vreau,sa o am pe constinta ca nebuna chiar se omoara!A incercat aseara,sa se arunce de la partier si i-am zis:faaaa, asa n-ai cum sa mori,un etaj mai inalt n-ai gasit?urca-te dracului pe ceva mai inalt,daca tot vrei sa mori! Ea,nu mai vorbeste cu nimeni,sta dezbracata si doarme cu vibratorul pe perna,cum dorm eu,cujucaria de plus.Astepta ca prin minune,vibratorul sa se transforme in Radu,si as vrea sa ii fac visul realitate!Promit in mod solent,sa nu te cazez la mine,nu vreau sa te traumatizez!Daca vrei nici nu facem cunostinta.O sa te ia ea,de la aeroport si o sa aive grija de tine,cum stie ea mai bine!


Daca ai,macar un pic de suflet,ptr ca tu esti Superdumnezeu,si cum dumnezeu are suflet de zece ori mai mult,decat oamenii,stiu ca poti,sa faci o fapta buna!Cum facem,sa rezolvam problema?Eu am ignore,de la tine,de aia iti scriu,dupa blog,ca n-am alta sansa de a comunica!


PS Dragii mei,frustrati,nu va inghesuiti sa-mi ajutati prietena,ca n-are nevoie de actele voastre umanitare,ea-l vrea doar pe Radu.Credeti-ma am incercat sa ii prezint si alti masculi,da a zis ca n-o s-o satisfaca.
 

Un comentariu:

Anonim spunea...

fundalul asta roz e mult prea obositor. cred ca ar fi potrivita o culoare mai purin turbata