marți, 18 ianuarie 2011

publicitate gratuita

         Zilele astea, prietena mea,  imi tot futea creierii cu un iubit al ei,  blogar adevarat adept al lumii virtuale ,foarte fascinata de ironia lui ieftina,fapt care m-a facut curioasa sa-l citesc asa mai amanuntit
.La o prima vedere i-am recunoscut stiulul,perfect copiat al unui ziarist din Galati,orasul unde am stat doi ani .I l-am recunoscut ptr ca intamplarea a fost sa lucrez la acel ziar dar pe o perioada foarte scurta. Banuiesc ca si el a lucrat acolo ptr ca altfel nu avea cum sa aibe acel stil.Ce sa spun despre acest copil e  ca a citit si  el cateva gazete tip Catavencu si a fost un pic atrenat de redactorul acelui ziar din Galati si s-a gandit sa faca pamflete plagiate ca sa para interesant.Ca sa fii foarte interesant ptr altii si sa te citeasca tre' sa scrii numa' prostii,altfel nu iesi in evidenta.Asa a atras multi fani lingai si pupincuristi care daca nu te fac de 3 lei si te spurca au impresia ca nu respecta regulile blogarului. M-am gandit sa-i trimit niste comenturi si am intrat in lista lui de mess,insa nu a facut fata discutiei , s-a retras cu coada intre picioare si mi-a dat ignore.Foarte ranit in orgoliu si frustrat de altfel, s-a gandit el mai bine ca se razbuna facand-mi o caracterizare pe blogul lui .I-am trimis multe comenturi si sunt convinsa ca a primit mult mai multe decat sunt afisate la el pe blog,insa el a publicat numai ce da bine ptr el la public si ce ma pune pe mine intr-o lumina proasta.M-a amuzat teribil totul,pana si capodopera de caricatura pe care el mi-a facut-o si mi-am zis in mintea mea:'' doamne cat de copil si de frustrat poti sa fii ca sa faci asta, doar ptr a capata atentie'' ,mai ales ca individul a stat treaz pana dimineata ,a stat sa analizeze ip-uri,mi-a blocat serverul la net ,pana si acesul pe blogul lui de cateva ori.Uitandu-ma la statisticile intrarilor pe blogul meu am observat ca mai mult de juma' de milion din populatia globului imi citeau blogul noaptea trecuta,pticul asta gratuit m-a facut vedeta pe blogul lui .Nu imi pun mintea cu el, nici macar nu vreau sa incerc ptr ca doar frustratii fac asta ,iar fanii lui au lasat niste comenturi despre mine la misto ca sa-l faca pe el sa se simta bine,sa scrie si mai mult, sa-i de-a ocupatie.
Draga Radu, sper ca nu te tin treaz vreo 3 zile,nu credeam ca sunt asa importanta ptr tine!

15 comentarii:

Anonim spunea...

A, da nu cred ca esti. Asa e Radu zilele astea...treaz.

pisyblond spunea...

nu ai scris nimic concret ai aruncat doar jigniri inutile la asta ne pricepem toti,daca erai mai destept cum te pretinzi scriai si tu ceva mai cu continut.

cineva spunea...

hi. o sa fiu scurt, cat se poate :) nu stiu cine esti, nu ma stii. vazusem pe situ lui piticu ala frustrat, ceva legat de pisiblond si m'a facut curios....asa ca, iata'ma, citindu'te....
ma intreb: piticu ala oare'i chiar asa de frustrat?
peace :)

craig_rgb spunea...

vreau sa te fut, sincer

Anonim spunea...

esti frumoasa, da te dracu fa!

Anonim spunea...

lol. foarte tare! mulţumecs că mai făcut să râd. V-oi ţine minte blogu' ăsta cam până prin m-ai.

Lisbeth spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
sciencefictionanton spunea...

Cel putin unul (una?) dintre anonimii de mai sus sunt mai cretini decat prevad legile trolling-ului. Tocmai voi v-ati gasit sa faceti pe superiorii, puleti mongoloizi.

Gica Contract spunea...

Chiar asa ai gandit? Word by word? "doamne cat de copil si de frustrat poti sa fii ca sa faci asta, doar ptr a capata atentie"? Ce memorie ai, ceva de invidiat! Niciun fel de injuraturi, de obscenitati? Pacat, deveneai interesanta, acum esti doar pitzi!

Dan spunea...

Hello,

Ziceai in post ca piticul gratuit e iubitul prietenei tale. Ea cum poate sa stea cu un asemenea individ? Sau e sado-maso?

pisyblond spunea...

nu e iubitul ei doamne fereste,doar il admira asa pe net,nici macar nu-l cunoaste din fericire...

Dan spunea...

Imi e greu sa inteleg. Totusi, ce admira la el? Ii place limbajul porcos sau stilul lui misogin? Ii place cum scrie, daca pot zice asa, ca nu se poate numi scris ce face el acolo? Sau poate ii place stilul de viata al piticului.

pisyblond spunea...

domnule Cristian nu te contrazic pe unele chestii, insa faza cu unele comentarii aduse de Radu pe alte nume le sustin,ptr ca doar unul ca el ar scoate pe gura asemenea injuraturi spurcate pe baza unei poze ca sa convinga lumea ca are dreptate...si am raspuns ptr ca nu am vrut sa ma las calcata in picioare,ori Radu calca pe toata lumea in picioare plecand de la premiza ca el e Radu de la piticigratis:Superdumnezeu,ceea ce e mai mult decat deplasat si mai presus de orice INUMAN.

lucia spunea...

Dan, Iti pot spune chiar eu in persoana ce imi place la Radu. Nu e necesar sa o intrebi pe Maria. In principal sa fie inteles pentru toata lumea ca nu il cunosc personal. Il admir de pe margine si-atat.... in masura in care s-a lasat cunoscut- atat ca blogger cat si ca om.
Imi place pe toate planurile. Pe langa faptul ca e un tip deosebit de destept, e un tip care se expune cu bune si cu rele, fara sa-i pese. E un exponat rar al zilelor noastre, un neadaptat care a facut ceva exceptional din treaba asta neintegrandu-se in marea majoritate a omizilor.
Oricum, sa continui descrierea, implicit justificarea, e exagerat din partea mea si oricum. Is not your fukin' business after all. Radu e prea complex, sa-l comprim eu in cateva propozitii.

Regret insa ca am fost pusa in situatia de a asista la acest scandal intre doi oameni dragi mie: Maria si Radu. Dar precum am mai spus in alte dati : datoria mea e sa fiu impartiala...
eventual, daca mi se premite, ma amuz, ca .. na, pe alocuri e funny...

Vlad spunea...

Vai de ochii mei! Nu-ti fie cu suparare dar fundalul roz imi arde retina. Oricat mi-as dori, nu pot citi ce aberati voi pe aici. Poate alta data...